צלצלו עכשיו 077-8050570

טיפול בביטחון עצמי בנתניה

ישנם רבים הסובלים מתופעה של ביטחון עצמי נמוך. ישנם אנשים שסובלים מביטחון עצמי נמוך בדברים ספציפיים אם בזוגיות, בקריירה וכדומה. ישנם מחקרים אשר מראים, כי אנשים שיש להם ביטחון עצמי גבוה נוטים לגלות דימוי עצמי גבוה. ההתנהלות של כל נושא ההערכה העצמית יכולה להפוך לסוג של התעסקות ממוקדת ומתמשכת, מה שיגרום למצוקה נפשית, תחושת נחיתות וחוסר סיפוק. למשל כאשר מי שסובל מביטחון עצמי נמוך, יחשוב כי כולם שופטים אותו. בגיל קטן מאוד, אפילו בגיל שנה וקצת! נמצא כי תינוקות שמים לב כמה הוריהם מביטים או מתייחסים אליהם וזאת על פי עוד מחקר שנעשה השנה. כאשר מעוניינים להצליח בחיים ולחוש איות חיים טובה יותר, אין מנוס ויש להגיע אל טיפול בביטחון עצמי בנתניה במידה ואתם גרים באזור זה. ישנם סימפטומים של מי שסובל מדימוי עצמי נמוך או ביטחון עצמי ירוד:

  • אדם הסובל מבעיה זו, יתעסק מה שהאחרים חושבים עליו וכיצד הוא נראה בעיניהם.
  • אדם זה, יתקשה בקבלת החלטות אם מדובר בהחלטה קטנה או משמעותית והנטייה היא להחליט בהשפעה של אחרים כנגד מה שהוא היה רוצה לדוגמא: ביקורת והלקאה עצמית, הינה מנת חלקו של מי שסובל מביטחון עצמי נמוך.
  • נטייה להקריב את עצמו למען אחרים, כאשר התנהגות זו, אינה נובעת מעודף טוב לב, כי אם וויתור מתוך מחשבה שאינה אדפטיבית וכנועה כגון:"לא מגיע לי" וכיוצא בזה.
זה מה שהמטופלים שלנו מספרים:

הגישות הטיפוליות באנשים הסובלים מביטחון עצמי ירוד

ישנן גישות טיפוליות, אשר מתמקדות בחיזוק ההיבטים כמו שיטת CBT שהיא שיטת טיפול קוגניטיבית התנהגותית. טיפול בביטחון עצמי בנתניה או בשאר הערים בארץ, מתחיל בהכרה בבעיה ושינו דפוסי המחשבה. המטופל יעבור חשיפה ויראה בדיוק מה הבעיה שלו וישתדל לשנות את החשיבה וההתנהגות, כאשר המטפל יעניק לו כלים יעילים שיוכל להשתמש בהם כבר מחוץ לקליניקה של המטפל, מה שיסייע לו בתרגול ואימץ של דפוסי חשיבה חיוביים יותר. תחושת המסוגלות שלו להתחזק וכן גם דימויו העצמי של המטופל מה שיגביר בו את הביטחון העצמי.

טיפול זה, מלמד את המטופל, לחיות בשלום עם חסרונותיו ואפילו הוא יוכל לקבלם בהבנה מלאה ולהפסיק לגרום לייסורים עצמיים. מרבית הקשים שסובלים מהם המטופלים, נובעים מסבל נפשי אשר המטופל סבל בחייו וכן, מפרשנות מוטעית של המציאות הקיימת. מטופלים רבים אשר עברו טיפול קוגניטיבי התנהגותי מעידים על שיפור ממשי באיכות חייהם והתקדמות בכל מיני תחומים כגון קריירה, זוגיות ועוד.

זו המגיפה השקטה של הדור שלנו וכבר מצאנו לה תרופה יעילה במיוחד:

טיפול בביטחון עצמי בנתניה באמצעות ניפוץ התפישות המוטעות

יש לדעת כי טיפול בביטחון עצמי בנתניה כאשר השיטה היא באמצעות CBT, המטופל חוזר לפרופורציות הנכונות ואם יש לו חולשה בתחום או נושא מסוים, הוא לומד כי לתחום זה, לא צריכה להיות קיימת השפעה משמעותית על חייו. מדובר על טיפול ממוקד וקצר מועד, אשר ידוע בהשפעתו החיובית על המטופלים. אחד מהמטפלים הידועים בתחום זה, הינו אורי פוקס אשר מתמחה מזה שנים בשיטת טיפול זו, כאשר הוא מטפל בכל סוגי הדיכאונות, החרדות והאובססיות הקומפולסיביות במטופלים הסובלים מ-OCD. לאורי שתי מרפאות פרטיות הנמצאות בנתניה ובהרצליה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

0/5 (0 Reviews)
תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו..

רוצים לדבר איתנו?
077-8050570
[email protected]
אחד העם 21, הרצליה
אזורי שירות: חיפה, נתניה, הרצליה, תל אביב, יהוד, כפ"ס, ראשל"צ.

הגעת עד לכאן ועכשיו נשאר רק לעשות את הצעד. אנחנו כאן כדי לעזור לך להיפרד מהחרדות והדיכאון אחת ולתמיד.
רוצה לשמוע עוד?
קורס טיפול בחרדות | אורי פוקס
ניתן להיפטר מחרדה!!

בעקבות הבקשות החזרתי את ההטבה
לקורס דיגיטלי המלא הכולל 11 שיעורים מלאים עם כל הכלים וכל ההסברים לטיפול בחרדה.
בהטבה זמנית של 93%
במקום 1,246 רק 87 ש״ח.

לפרטים נוספים:

Call Now Buttonחייגו אלי