צלצלו עכשיו 077-8050570

סימנים לצורך בטיפול

יד ביד, עזרה, זקוק לטיפול

אחד הדברים הקשים ביותר בצעד להחלמה ולשיפור חיינו הוא להודות שאנחנו זקוקים לעזרה. טיפול קוגניטיבי התנהגותי עוסק באיתור דפוסי החשיבה שמגבילים, חונקים ומפריעים לנו להתקדם הלאה ובשינוי התנהגותי שיצעיד אותנו לעבר חיים טובים יותר. כאשר מופיעים אחד או יותר מהסימנים הבאים, הווי אומר שכדאי ותפנו לטיפול ותמיכה נפשית.

סימנים נפוצים המאותתים על הצורך בטיפול

1- חוסר ביטחון עצמי הנובע מ: פקפוק ביכולות ללא הפסקה, חוסר אסרטיביות, הססנות וקושי בקבלת החלטות – כל אלו משתקים ומונעים ממך להתקדם הלאה ולנצל את היכולות והכישורים שלך. טיפול בדימוי הערכה עצמית נמוכה יסייע לך לפתור זאת. קראו עוד על שיפור ביטחון עצמי.

2- אם אתם סובלים מכאבי ראש, הזעת יתר, רעידות, קושי בנשימה או תחושת חולשה לפני פעולה מסוימת, חשש וחרדה באופן קבוע מנהיגה, ממבחנים או ממפגשים חברתיים ועוד – ייתכן ואתה סובל מהתקפי חרדה. במידה ואכן זה המצב אצלכם, אל תהססו ופנו עוד היום לאורי פוקס לצורך טיפול בחרדות.

3- מצב רוח ירוד לאורך זמן, עצבות עמוקה, אובדן תיאבון, התבודדות, שינויים בהרגלי השינה, חוסר מוטיבציה ועוד – אלו רק חלק מהסימנים לדיכאון. זה הזמן לפנות לטיפול בדיכאון ולהתחיל מחדש.

4- פעולות חוזרות ומדויקות, התעסקות בנושא מסוים באופן כפייתי, סקירה בלתי נגמרת של הבית או החדר, בדיקה חוזרת של פעולות וסידור מוקפד בסדר מסוים – אלו חלק מהסימנים להפרעה אובססיבית קומפולסיבית OCD.

אורי פוקס - בטיפול - אני כאן כדי לעזור

אם אתם זקוקים לטיפול ותמיכה נפשית, אני כאן כדי לעזור

אם עניתם בחיוב על אחת מהרשימה למעלה, כדאי כי תפנו לייעוץ ותמיכה נפשית. כאשר ישנם סימנים כאלו, הגוף מאותת לך כי הוא זקוק לעזרה נפשית, ממש כמו כאשר אתם מותקפים בכאבי שיניים וזקוקים לראות רופא שיניים, כך קורה עם הנפש אשר מאותת לכם על כך כי היא זקוקה לעזרה וטיפול מתאים.

מגוון טיפולים בהתאמה אישית

אני אורי פוקס, בעל קליניקה ברמת פולג שבנתניה ובמרכז הרצליה, ואני אסייע לכם במידה ואתם סובלים מחרדות, דיכאון, ייאוש, פחדים ועוד. אצלי הטיפול הוא מותאם אישית בהתאם לצרכי המטופל, וכבר לאחר הטיפול הראשון כבר תוכלו לצאת עם תובנות וניתוח מקור החרדות והחששות. אני מטפל בשיטת CBT אשר הוכחה כיעילה ביותר, המתקדמת בשלושה שלבים החשובים: 1- אבחון. 2- התפישה שלנו כלפי אותם אמונות, פחדים או חששות. 3- הטעמה של התפישה האמיתית כך שהחרדות, הדיכאונות והפחדים ייעלמו כלא היו מעולם.

0/5 (0 Reviews)
אורי פוקס

נעים מאוד, שמי אורי פוקס בעל תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית ומטפל CBT מוסמך ואני כאן כדי לסייע לך!

צרו קשר
מאמרים אחרונים שעלו לאתר
יתרונות של טיפול CBT
נגן וידאו
מדוע אחד חווה חרדה ואחד לא?
נגן וידאו
מהי חרדה? תסמינים וסוגים
נגן וידאו
קורס טיפול בחרדות | אורי פוקס
ניתן להיפטר מחרדה!!

בעקבות הבקשות החזרתי את ההטבה
לקורס דיגיטלי המלא הכולל 11 שיעורים מלאים עם כל הכלים וכל ההסברים לטיפול בחרדה.
בהטבה זמנית של 93%
במקום 1,246 רק 87 ש״ח.

לפרטים נוספים:

Call Now Buttonחייגו אלי