צלצלו עכשיו 077-8050570

טיפול בדיכאון קשה

דיכאון, הינה תופעה נפשית קשה שמאופיינת במצב רוח ירוד ודכדוך לאורך זמן רב, חוסר התעניינות והנאה בדברים, תחושות אשמה ודימוי עצמי נמוך, הפרעות בשינה, תיאבון ירוד ותחושת אנרגיה חלשה, ריכוז נמוך וכדומה. בעיות אלה, עשויות לבוא וללכת וגורמות לירידה באיכות החיים. מה שחשוב הוא להגיע בזמן אל טיפול בדיכאון קשה. קיים רק אחוז קטן של אנשים המטפלים בעצמם וההערכה היא שבין 10%-25%, מטפלים בדיכאון קשה. למעשה תחושת דיכאון קשה, מאפיינת אנשים ברובדי גילאים שונים אבל ישנה רגישות לדיכאון בגילאים המבוגרים יותר. הצורה הקיצונית והסכנה של דיכאון עמוק, ניכרים במחשבות אובדניות ועד להתאבדויות. על פי הסטטיסטיקה בעולם, כמיליון איש מתאבדים מדי שנה.

ישנה חשיבות גבוהה לאיתור מוקדם של דיכאון עמוק ממש כמו שקיימת חשיבות לאיתור של מחלות קשות. טיפול בדיכאון קשה עשוי להציל את חייהם של מטופלים רבים. הדיכאון העמוק, גורם למי שסובל ממנו לא לתפקד במסגרת העבודה, המשפחה ולנהל אורח חיים תקין.

זה מה שהמטופלים שלנו מספרים:

הנזק שדיכאון קשה עשוי לגרום לסובלים ממנו

דיכאון, הינה מחלה כוללת אשר מערבת את הגוף, הנפש והמחשבות. אנשים הסובלים ממצב של דיכאון עמוק, קשה להם לצאת ממצב זה או "לאסוף את עצמם". ללא טיפול בזמן, מצב זה עשוי להימשך ולהפוך למצב של דיכאון קליני. יש להגיע למטפל בדיכאונות או פסיכיאטר בזמן, על מנת לקבל טיפול בדיכאון קשה. ברגע שקיימות תחושות שליליות, אשר פוגעות באיכות החיים מומלץ להגיע אפילו לפגישה הראשונה, גם אלה אשר מתביישים במצבם. פגישה זו עשויה להרגיע את החששות ולהבין, מדוע רגשות אלה של דיכאון עמוק, מגיעות בעוצמה שאינה מוסרת. סימפטומים של דיכאון, משפיעים על אורח חיים תקין של הסובלים מתופעה זו, במיוחד כאשר המטופל חווה מחשבות אובדניות.

ייאוש, אכזבה, טיפול בדיכאון קשה

ההשלכות על בני המשפחה של מי שסובל מדיכאון נפשי קשה

בקרב אנשים מבוגרים, העיסוק סביב המוות, מהווה שיקול כאשר הם תוהים, כיצד יגיבו בני המשפחה על מותם. אין זו תופעה נדירה ומחשבות אלה אינם מגיעים לרוב לידי מימוש. ניסיונות התאבדות, מתקשרים למשבר עמוק בחיי אנשים מבוגרים שיכול לכלול גם דיכאון. יש לזכור, כי משבר עשוי להיראות לא רציני כלפי אנשים אחרים אבל מהותי מאוד בקרב מי שסבל מתופעה של דיכאון עמוק.

ישנם סימנים של מי שעומד לשים קץ לחייו בשל דיכאון עמוק, למשל כאשר הסובל מתופעה זו, יתחיל לחלק חפצים מביתו, במיוחד את החפצים היקרים לו. יש לזהות את הסימנים ולדאוג כי מי שסובל מבעיה זו, יגיע מיד לקבלת טיפול בדיכאון קשה. אפשר לפתור את הבעיה בטיפול באמצעות שיחות כאשר הטיפול הינו באמצעות שיטת CBT שהיא שיטת טיפול קוגניטיבי התנהגותי.

זו המגיפה השקטה של הדור שלנו וכבר מצאנו לה תרופה יעילה במיוחד:

מטפל מקצועי בתופעות של דיכאון קשה

יש למצוא מטפל מומחה בתופעה של דיכאון קשה, אדם שיש לו המון ניסיון בתחום והצליח לרפא אנשים רבים שהיו במצב של דיכאון עמוק וקשה. אחד מהמטפלים המומחים הוא אורי פוקס, אשר מטפל שנים בתופעות של חרדה ודיכאון בקרב המון ממטופליו. אורי הוא בעל תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית והוא החליט לעבור הסבה כפסיכותרפיסט, לאחר שהוא עצמו חווה חוויות של דיכאון וטופל באמצעות שיטת CBT. ההשפעה הייתה חיובית ומהירה והוא החליט שהוא מעוניין לטפל באנשים אשר סובלים מדיכאון, כאשר הוא רואה בכך סוג של שליחות. אורי זוכה להצלחה רבה כאשר הוא מטפל בקליניקה הפרטית שלו בפלג שבנתניה ובמרכז הרצליה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

המחר יכול להיות יום טוב ושמח יותר, נטול חרדות ודיכאון. רוצה לשמוע איך?
0/5 (0 Reviews)
תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו..

רוצים לדבר איתנו?
077-8050570
[email protected]
אחד העם 21, הרצליה
אזורי שירות: חיפה, נתניה, הרצליה, תל אביב, יהוד, כפ"ס, ראשל"צ.

הגעת עד לכאן ועכשיו נשאר רק לעשות את הצעד. אנחנו כאן כדי לעזור לך להיפרד מהחרדות והדיכאון אחת ולתמיד.
רוצה לשמוע עוד?
קורס טיפול בחרדות | אורי פוקס
ניתן להיפטר מחרדה!!

בעקבות הבקשות החזרתי את ההטבה
לקורס דיגיטלי המלא הכולל 11 שיעורים מלאים עם כל הכלים וכל ההסברים לטיפול בחרדה.
בהטבה זמנית של 93%
במקום 1,246 רק 87 ש״ח.

לפרטים נוספים:

Call Now Buttonחייגו אלי