צלצלו עכשיו 077-8050570

התקפי חרדה אצל נשים

בכל מדינות העולם, נמצא על פי סטטיסטיקה, כי הסיכוי להפרעת חרדה גבוה יותר בקרב נשים מאשר בקרב גברים. התקפי חרדה אצל נשים, הינן גבוהות יותר ביחס של פי 2 מאשר הגברים. הפרעה זו, מתחילה באופן ספונטני ואף בפתאומיות. לעיתים ישנם גורמים שהם אלה שמפעילים את הפחדים והחרדות אשר בעקבותיהם מגיעה התקפת הפאניקה (חרדה). על מנת לצאת ממעגל זה שרק סוגר על הנשים הסובלות מתופעה זו עם השנים, יש לעבור טיפול קוגניטיבי התנהגותי, על מנת להפחית את התקפי החרדה ואף ללמוד כיצד להתמודד מולן. בנוסף, באמצעות טיפול קוגניטיבי התנהגותי, ניתן יהיה לשנות את דפוסי החשיבה של המטופלת ולהראות לה שבחיים השד אינו נורא כל כך..

ההרגשה הכללית בזמן התקפי חרדה אצל נשים הינה רעה, האישה שחווה התקף זה, חשה בדפיקות לב מוגברות, הזעת יתר, רעד ושיתוק ברגליים כאשר היא חשה שאינה יכולה לזוז. הפרעה זו, עשויה להיות מלווה באגורפוביה, כאשר האישה נמצאת בתחבורה ציבורית הומה מאדם, קניונים או בשוק שבה היא מעוניינת לערוך קניות.

זה מה שהמטופלים שלנו מספרים:

הסימפטומים והסיטואציות שבהן נשים יכולות לחטוף התקף פאניקה רק גוברים עם השנים

נשים סובלות מהתקפות פאניקה, מכירות אילו סיטואציות הן הטריגר להישנותה של התקפת חרדה ולכן הן לומדות להתרחק מסיטואציות מסוימות. מסתבר כי עליה וקוץ בה, היות והסיטואציות של התקפי חרדה אצל נשים רק עולות עם השנים מה שסוגר עליהן והן מתחילות להתבודד ולהימנע לצאת החוצה, לפגוש אנשים ועוד. בעיה זו עשויה להחמיר, אם נשים אלה לא תטפלנה באמצעות טיפול יעיל כמו טיפול קוגניטיבי התנהגותי, מה שימנע שימוש בתרופות פסיכיאטריות כאשר טיפול זה אינו מומלץ בשל התלות בתרופות ורק מהווה הרגעה בזמן ההתקפה. טיפול CBT (קוגניטיבי התנהגותי), הינו יסודי ומטפל בשורש הבעיה מה שהוכח כיעיל ביותר}.

קוביות עץ עם כיתוב חרדה

ישנם מטפלים שמכירים בבעיה שהיא חמורה עד כדי כך שעשויה לגרום לאובדנות. כאשר דפוסי החשיבה ישתנו עם הטיפול, נשים יפסיקו לחשוש מהתקפי חרדה, כשאר הן משננות כלים שקיבלו בטיפול עצמו ומיישמות אותו מחוץ למרפאתו של המטפל. ההפרעות היותר נפוצות של חרדה בקרב נשים הן הפרעות מצב רוח, הפרעות שונות שכבר מופיעות בילדות, הפרעות אכילה, היפוכונדרייה ולכן, קיים הבדל בין קומורבידיות על פי סוג הפוביה. יש לציין כי יש לטפל מהר בהפרעה זו היות ואם הפרעה זו אינה מטופלת, אישה שתסבול מהתקפי חרדה תפתח עוד סוג של הפרעה. קראו עוד על סימני התקפי חרדה.

זו המגיפה השקטה של הדור שלנו וכבר מצאנו לה תרופה יעילה במיוחד:

טיפול קוגניטיבי התנהגותי יעיל ממטפל מוסמך וידוע

מטפלים מנוסים שעוסקים שנים בטיפול של התקפי חרדה אצל נשים, יודעים כי הפחד מההתקף עצמו חזק ומטלטל יותר מהתקף של הפאניקה. אחד מהמומחים בתחום טיפול בחרדות הינו אורי פוקס, אשר עוסק שנים בתחום וטיפל בהצלחה רבה במאות נשים אשר מעידות כי לאחר הטיפול הן התמודדו טוב יותר עם ההתקפים וההתקפים אף פחתו. השיטה הינה שיטת CBT, כשאר המטופלת לומדת כיצד לשנות את החשיבה שחה, היא מקבלת כלים כגון תרגילי נשימה שמסייעים לה בהתקף, שיחות שעל פי הן אורי יודע איזה סוג של גישה טיפולית עליו לנקוט בטיפול והכול על פי הנתונים שהוא מקבל לאחר האבחון.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

0/5 (0 Reviews)
תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו..

רוצים לדבר איתנו?
077-8050570
[email protected]
אחד העם 21, הרצליה
אזורי שירות: חיפה, נתניה, הרצליה, תל אביב, יהוד, כפ"ס, ראשל"צ.

הגעת עד לכאן ועכשיו נשאר רק לעשות את הצעד. אנחנו כאן כדי לעזור לך להיפרד מהחרדות והדיכאון אחת ולתמיד.
רוצה לשמוע עוד?
קורס טיפול בחרדות | אורי פוקס
ניתן להיפטר מחרדה!!

בעקבות הבקשות החזרתי את ההטבה
לקורס דיגיטלי המלא הכולל 11 שיעורים מלאים עם כל הכלים וכל ההסברים לטיפול בחרדה.
בהטבה זמנית של 93%
במקום 1,246 רק 87 ש״ח.

לפרטים נוספים:

Call Now Buttonחייגו אלי