צלצלו עכשיו 077-8050570

טיפול בחרדת נטישה

אחד המאפיינים הבולטים של חרדת נטישה היא חוסר היכולת להיפרד. ולא רק. לחרדה זו סימפטומים רבים שיכולים להופיע כמחשבות טורדניות – יעזבו אותי.. כבר לא אוהבים אותי… בטח יקרה משהו רע… וכמאפיינים התנהגותיים – צורך מוגבר לתשומת לב… צורך להיות בחברת אנשים… תלות ורצון להרגיש אהוב… . כל אלה יחד לא רק מפריעים לתפקוד היומיומי אלא יכולים להתפתח לסוגי חרדות נוספות כמו למשל טיפול בחרדות חברתיות בשיטה מותאמת אישית להתקף פניקה, זאת ועוד, תסמיני חרדת הנטישה יכולים גם לבוא לידי ביטוי בתופעות כמו לחץ דם, מתח נפשי, סירוב לצאת מהבית (פן יקרה משהו…), סיוטי לילה ואף כאבי בטן בחילה והקאות. מוכר לך? א"כ נוכל להתחיל טיפול בחרדת נטישה כבר היום.

זה מה שהמטופלים שלנו מספרים:

החדשות הטובות הן שניתן לטפל בחרדות

חרדת הנטישה תוקפת? אני כאן כדי להעניק לך טיפול בחרדת נטישה, 'עזרה ראשונה. אחד או כמה מהתסמינים שמניתי מתחילים לבעבע? כבר ברור לך לאיזה מקום נמוך זה לוקח אותך? צריך עזרה ראשונה? גורם מקצועי שיתמוך? שייתן לך כלים בעזרתם ניתן להפחית מיידית את עוצמת הכאב? כדי שאוכל לתמוך, לכוון ולסייע און-ליין אני מזמין אותך ליצור קשר כבר עכשיו.

אולי לא הרגשת אבל כבר עשית חצי דרך לטיפול בחרדת נטישה. הנקודה מאד פשוטה אבל גם סופר- חשובה. אם טרחת להיכנס לגוגל ולחפש את הביטוי טיפול בחרדת נטישה או כל ביטוי אחר מאותו עולם תוכן כמו טיפול בחרדות או התמודדות עם חרדה – זה מעיד על רצון להיפרד מחרדת הנטישה. הרצון והמעשה (חיפוש אחר מטפל) הם תנאי חיוני להצלחת טיפול בחרדות ותחילתו של שינוי לטוב וחזרה לחיים נורמטיביים.

שמחה, אהבה, שקיעה

מדוע כדאי לך לבחור דווקא בי כמטפל עבור טיפול בחרדת נטישה?

ראשית אני מזמין אותך לבקר בעמוד אודות העוסק בהכשרתי, תחומי התמחותי וניסיוני הרב בתחום הטיפול בחרדות בכלל וחרדת נטישה בפרט. מאחר ואיני רוצה לקטוע את רצף הקריאה שלך הנה ריכזתי בעבורך כמה יתרונות חשובים שאני מביא איתי ואשר תורמים לאיכות הטיפול והצלחתו:

  • נפתח ב'כדור הרגעה' – מדובר בטיפול 'נטו' ללא תרופות נגד חרדה.
  • ומה שהכי חשוב לך – תוצאות מוכחות ושיפור משמעותי תוך מספר טיפולים קצר
  • אחת הסיבות לתוצאות המוכחות הוא המיקוד וההתאמה המושלמת של הטיפול לצורך המיוחד שלך.
  • מסכמת את שלושת היתרונות הראשונים היא השיטה המבוססת על טיפול קוגנטיבי התנהגותי המוכחת מחקרית כיעילה במיוחד להפרעות חרדה ודיכאון ובהן גם חרדת הנטישה. 
  • ונסיים בניסיון הרב ובהכשרה שרכשתי לאורך השנים – פסיכותרפיסט בעל תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית קלינית והתמחות ב-C.B.T.
טיפול בחרדת נטישה בקליניקה של אורי פוקס

איך מתבצע טיפול בחרדת נטישה?

הטיפול בחרדת נטישה נעשה בקליניקה שלי – בהרצליה או בנתניה. כאן, בשיטת הטיפול הקוגניטיבי ההתנהגותי המותאמת אישית לכל אחד, יחד, נביא לשיפור משמעותי של איכות חייך. וכמו שהגדרתי בכותרת נחליף את המושג חרדת הנטישה ל'נטישת החרדה'. הטיפול בנוי משלושה רבדים עיקריים שמשלימים האחד את השני: בסיס הטיפול נשען על הבנת דפוסי החשיבה שיוצרים את הבעיה וגורמים להתקף החרדה. יחד נבדוק אילו דפוסי חשיבה יוצרים אצלך את החרדה, ובמקביל, נחדד את דפוסי החשיבה הבריאים והיעילים לפתרון הבעיה. 

המשך הטיפול בחרדת נטישה מתמקד ברמה ההתנהגותית. אלמד אותך כיצד להתנהג במצבים בהם חרדת הנטישה מנהלת אותך ופוגעת בתפקוד היומיומי כפי שרק היא יודעת לעשות. ומכאן אל "מתקפת הנגד" במסגרתה אצייד אותך ב'ארגז כלים' שיקלו עליך את ההתמודדות עם החרדה בכל פעם שהתופעה עלולה להתחדש. לקבלת טיפול בחרדת נטישה בשיטת CBT פנו אלי עוד היום ואשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

זו המגיפה השקטה של הדור שלנו וכבר מצאנו לה תרופה יעילה במיוחד:

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

5/5 (1 Review)
תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו..

רוצים לדבר איתנו?
077-8050570
[email protected]
אחד העם 21, הרצליה
אזורי שירות: חיפה, נתניה, הרצליה, תל אביב, יהוד, כפ"ס, ראשל"צ.

הגעת עד לכאן ועכשיו נשאר רק לעשות את הצעד. אנחנו כאן כדי לעזור לך להיפרד מהחרדות והדיכאון אחת ולתמיד.
רוצה לשמוע עוד?
קורס טיפול בחרדות | אורי פוקס
ניתן להיפטר מחרדה!!

בעקבות הבקשות החזרתי את ההטבה
לקורס דיגיטלי המלא הכולל 11 שיעורים מלאים עם כל הכלים וכל ההסברים לטיפול בחרדה.
בהטבה זמנית של 93%
במקום 1,246 רק 87 ש״ח.

לפרטים נוספים:

Call Now Buttonחייגו אלי