צלצלו עכשיו 077-8050570

טיפול בחרדות ופחדים

חרדה היא ללא ספק אחת מן המגיפות הגדולות ביותר של החברה המודרנית – מחקרים רבים מצאו כי אחוז גדול ביותר מהאוכלוסייה סובל במידה זו או אחרת מחרדות. עבור חלק מן האנשים מדובר במקרים ברורים, מוגדרים וחריפים ביותר אשר באים לכדי ביטוי, למשל, בהתקפי חרדה של ממש, בעוד עבור אחרים מאיתנו מדובר בפחדים, חששות וחרדות קלות אשר מעיבות על מצב הרוח הכללי ועל איכות החיים. הן עבור מקרים קשים והן עבור מקרים קלים יותר, ניתן למצוא כיום סוג מסוים ואפקטיבי של טיפול בחרדות ופחדים אשר יסייע למטופל להתמודד עם מצבו ולהשתחרר מהפחדים המעיקים עליו מדי יום.

זה מה שהמטופלים שלנו מספרים:

תרופות או פנייה לאיש מקצוע?

ישנם כמובן סוגים רבים ושונים של טיפולים אשר מטרתם היא התמודדות עם חרדות ופחדים כרוניים, אך ניתן להצביע על שני תחומים גדולים הכוללים בתוכם רבים מן הטיפולים המוצעים כיום בתחום:

סוג אחד הוא טיפול תרופתי – מחקרים שונים והתקדמות בתחומי הכימיה והביולוגיה סייעו במשך השנים האחרונות לפיתוחן של תרופות שונות המסייעות באופן ניכר להתמודדות עם חרדות. טיפול רפואי זה ניתן כמובן אך ורק על ידי רופא, ועל הנוקטים טיפול זה להיות במעקב ותחת ביקורת רפואית תקופתית. בעוד מדובר בדרך אפקטיבית ביותר של טיפול בחרדות, טיפול תרופתי אינו מתאים בכל המצבים ולכל המטופלים (לדוגמה, במקרים של חרדות קלות מומלץ לנסות דרכי טיפול אחרות בטרם פונים לטיפול תרופתי).

סוג עיקרי נוסף של טיפול בחרדות הוא טיפול אצל איש מקצוע – גם כאן מדובר בתחום רחב ועשיר, בעולם ומלואו, המכיל שיטות טיפול בחרדות ופחדים רבות ושונות, המתאימות לסוגים שונים בהתאם לצרכי המטופל. טיפול פסיכולוגי מומלץ לכל הסובלים מפחדים חוזרים וחרדות קלות או קשות, ועל מנת למצוא את סוג הטיפול הפסיכולוגי המתאים ספציפית לך, מומלץ לגשת בשלב ראשוני לאבחון. טיפול ספציפי מותאם לכל מטופל ומטופלת על פי מאפייניהם האישיים, סוג החרדה או הפחד מהם הם סובלים, ההיסטוריה הרפואית שלהם (למשל – האם הם כבר עברו טיפולים מסוימים בעבר) וגורמים רלוונטיים נוספים. עוד בנושא טיפול נפשי.

עזרה נפשית, הושטת יד, תמיכה

לסיכום – טיפול בחרדות ופחדים הכרחי

לסיכום, חרדות ופחדים כרוניים הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים המודרניים, כפי שלומדים על בשרם עשרות אחוזים מהאוכלוסייה. החדשות הטובות הן כי בעשרות השנים האחרונות קיימת עלייה חדה גם בכמות ואיכות הסוגים השונים של טיפול בחרדות ופחדים, כך שתמיד קיימת תקווה, וקיים סיכוי טוב להצליח להתמודד בהצלחה עם החרדה ממנה אתם סובלים. נמצא על פי מחקרים שהטיפול היעיל ביותר לטיפול בחרדות אצל כל חתך האוכלוסיה הוא טיפול קוגניטיבי- התנהגותי C.B.T. זיהוי גם שיטת הטיפול שאני באופן אישי החלטתי להשתמש בה ואני רואה איך בכל פעם מחדש מטופלים מגיבים לשיטה הזאת בצורה נפלאה שפותרת להם את הבעיות בזמן קצר וביעילות רבה. רוצים לשמוע עוד את שיטת הטיפול הזאת? צרו איתי קשר ואשמח לענות על כל השאלות שלכם.

זו המגיפה השקטה של הדור שלנו וכבר מצאנו לה תרופה יעילה במיוחד:

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

0/5 (0 Reviews)
תוכן עניינים
אהבתם את המאמר? שתפו..

רוצים לדבר איתנו?
077-8050570
[email protected]
אחד העם 21, הרצליה
אזורי שירות: חיפה, נתניה, הרצליה, תל אביב, יהוד, כפ"ס, ראשל"צ.

הגעת עד לכאן ועכשיו נשאר רק לעשות את הצעד. אנחנו כאן כדי לעזור לך להיפרד מהחרדות והדיכאון אחת ולתמיד.
רוצה לשמוע עוד?
קורס טיפול בחרדות | אורי פוקס
ניתן להיפטר מחרדה!!

בעקבות הבקשות החזרתי את ההטבה
לקורס דיגיטלי המלא הכולל 11 שיעורים מלאים עם כל הכלים וכל ההסברים לטיפול בחרדה.
בהטבה זמנית של 93%
במקום 1,246 רק 87 ש״ח.

לפרטים נוספים:

Call Now Buttonחייגו אלי